Кратък ONline учебник по фризьорство
Loading

понеделник, 5 юли 2010 г.

Оригинален текст до списание ' Coiffure '

Рубрика: Анкета
Световно турне на Matrix в Хърватска

1.      Защо реши да се включиш в световното турне на Matrix?-Стана абсолютно ненадейно.Само ми се обадиха и казаха-Заминавате за Хърватска! Историята: Фризьорската школа ' RebelHair Art School ', в която съм преподавател направи едно импровизирано фризьорско шоу под наслов ' Ситуация Витошка ' .Та там ни забелязаха представителите на ' Matrix ' за България и пожелаха да работим съвместно като доводите бяха, че се вписваме в духът на марката,а точно такива хора с идеи им липсват.В крайна сметка принципалът на Фризьорската Академия-Пресиана Илиева реши вместо нас да заминем!
2.      Какво те впечатли най-много?-Начинът на представяне на новите тенденций съчетани с едно много добро шоу и невероятна организация откъм организаторите.За всичко беше помислено и пресметнато-така, че присъстващите  да не се чувстват натоварени и изморени, а точно обратното.Удоволствие съчетано с работа(поне за нас си беше работа)
3.      Коя беше най-забавната част от преживяването?-Скъсаният ремък на Аутобуса и сръбските комари...(шегувам се).Поне за мен най-забавното беше заключителното дефиле-събра ми очите и фокусът на камерата.....
4.      Кое беше най-полезното, което научи?-Как се прави шоу по Американски пречупено през Френският финес и изпълнено с Английски маниер.Всъщност най-полезното, което научих беше, че каквото и както и да правиш ти трябва една добра организация с подходящите хора за това-наречено екипност. А то ни липсва най-много в България и бранша.Особено при фирмите вносителки на козметика за фризьори.Тези хора трябва да разберат, че освен медийната реклама фризьорите са тези, които са креативната и художествената част от тяхната търговия и популяризирането на една марка става чрез тях, а не с разносна търговия по салоните.Една марка е само продукт за търговия до момента, когато е представена от екип работещ с нея, хора които го разбират и владеят-тогава този продукт става Марка.Това научихме там, а това също ни липсва като начин на мислене.
5.      Кой от британските фризьори, които направиха демонстрации и шоу програми, ти допадна най-много като поведение и професионализъм?-Незнам.Всеки един от тях си имаше своята индивидуалност подчинена на общата идея, но може би най-много ме впечатли Пол Фолтрик.С перфектно сченично поведение не само показа новите тенденций в линията на подстригване, но и как се прави (за тези, които разбират). А все пак  и да не забравяме, че е  американец-нямаше я тази типична английска скованост, която се прокрадваше при останалите.За професионализъм-всички бяха на ниво.Това е една огромна машина, за която работят огромен брой екипи, всеки в своята сфера, но пряко свързани и зависещи един от друг-за това не можеш да си позволиш да не бъдеш професиналист и то от най-високо ниво, иначе отпадаш.
6.      Важно ли е за един фризьор да влага пари в подобни обучителни програми и защо?-Да ако иска да почерпи от опита на другите, ако иска  не само да се научи, но и  да се обогати  с още една, две или повече идеи, които да използва и комбинира със знанията си в ежедневната работа-да изкачи още едно стъпало и да бъде още по-добър професионалист отколкото е бил, или да види поне какво е професиоализъм (за тези,които сега навлизат в професията).Точно на такива турнета можеш да сравниш ти къде се намираш спрямо останалите като развитие и знания, какво знаеш повече от тях и какво можеш да научиш допълнително.Но ако няма желание за това-просто няма смисъл да се трошат едни пари и най-добре такива хора да си останат- ' Бръснарката Баба Цецка от крайният квартал '

Публикуване на коментар

Gadget

Това съдържание все още не е налице по шифровани връзки.

Популярни публикации

Условия за ползване

Цялото съдържание на този блог е авторско и лицензирано под

Creative Commons

Приятно четене!
Marten's